HTTP/:;Irinamateias.ro

15.07.2010

Se vorbeste de Madalina...

Pe toate canalele de TV. se vorbeste de Madalina Manole. Din pacate, doar dupa moarte, descoperim subit cat de bun, talentat, frumos, etc. e cineva.
Vreau sa va spun ca mi-am amintit c-am vazut-o, in ultimul timp, intr-o reclama, difuzata de doua ori. Am si uitat despre ce reclama era vorba, dar, de cele doua dati, vazand-o, mi-am zis in sinea mea ca este o fiinta supraexcitata si nu stiam de ce mi-am pus aceasta intrebare repetata. Acum, m-am dumirit: facea parte din premonitiile mele, in mod indirect, de care am mai vorbit in repetate randuri. De data asta, premonitia era doar in subconstientul meu.
Dumnezeu s-o odihneasca, si regret ca gandul la puisorul ei nu a putut s-o impiedice de la punerea in aplicare a gestului funest!

Niciun comentariu: