HTTP/:;Irinamateias.ro

24.10.2010

Sunt un mesager-Grupul Amos



Puiu Chibici


Sunt un mesager, ratacitor prin lume


Sunt un calator spre patria de sus.

Mi-am pus harfa mea in slujba unui Nume

Nume inaltat si minunat Isus!.



Lauda mea e pentru Imparatul

Nimeni nu-I ca El asa frumos

Sfant si bun n-a fost si nu e altul

C-al meu Mire drag Isus Hristos.



Cum sa nu Il cant, cand cu atata mila

M-a luat in brate cand zaceam zdrobit

Cand celor din jur le inspiram doar sila,

El m-a ridicat cu drag caci m-a iubit.



Voi cata mereu cat voi avea, suflare

Si-L voi preamari caci m-a iubit nespus

Cand mi-a fost mai greu in foc si-ncercare

Langa mine’a stat aproape doar Isus.



Spune-ti tuturor sa stie orisicine

De iubirea Lui si-al Sau belsug de har

Orice muritor ce sincer la El vine

Are viata-n veci si mantuire-n dar.





Niciun comentariu: