HTTP/:;Irinamateias.ro

28.10.2010

Ce-am simtit ieri

Ziua de ieri a fost pentru mine o zi stresanta.
Am simtit un acut sentiment de neputinta, vazand multimea de oameni care participau la miting.
Oare cum de s-au lasat dusi, ca vitele la taiere, acesti oamneni?!
Era clar ca demersul lor nu va duce la nimic.
Eu, intotdeauna, raportez fenomenele sociale la propria-mi situatie in familie.
Fiind responsabila cu cumparaturile si cheltuielile in familie, am observat ca atunci cand ai bani sa dai tuturor, esti fiinta cea mai indragita.
Cand rezervele se termina, toti te privesc cu dusmanie.
Asa si-n viata tarii.
Daca s-ar da bani cu nemiluita, toti ar fi multumiti. Acum ca s-au terminat, toti le "sar la beregata". De unde iei si nu mai pui in loc, nu vor face "pui".
Nu sunt de nicio parte a baricadei, doar constat cata nedreptate si nerecunostinta exista pe acest Pamant!

4 comentarii:

CORA spunea...

Mi-a placut comparatia intre bugetul familiei si bugetul tarii! Tocmai de aceea, imi permit o alta legatura intre cele doua idei. Atunci cand esti constrans financiar, cand bugetul e mic, iti alcatuiesti niste prioritati, ce trebuie achizitionat mai intai de toate, ce poti lasa pe altadata! Un bun manager de buget, nu face mofturi de blonde si nu infometeaza membrii familiei pentru cine stie catar idiot! Ceea ce se tot intampla in tara asta de ceva vreme incoace. Aflam ca nu avem bani de salarii, dar aflam ca sunt bani de nu stiu ce licitatii samd.

In plus, mie statul nu imi da nimic. Pe mine, statul ma plateste pentru munca pe care o prestez in folosul lui.

Guvernarea intelege sa taie fonduri de la educatie si sanatate, ceea ce, permite-mi sa afirm, nu cred ca tu tai din bugetul familiei tale, al copiilor tai!

Oamenii de ieri isi cereau drepturi! Dreptul de a fi platiti decent, pentru o munca pe care o presteaza si pentru care sunt evaluati si paraevaluati! Oamenii de ieri nu au fost adusi ca vitele la taiere! Ci sunt vite deja taiate de Guvern si Presedinte, care, cu ultime forte cer sa fie lasati in pace, iar idiotii sa isi care fundul de pe scaune inalte si sa isi traiasca linistiti viata in palatele lor de clestar!

Imi pare sincer rau sa vad cum oamenii pica in logica basista, insa acest lucru ma face sa inteleg ca romanii au exact conducatorii pe care ii merita si care ii reprezinta cel mai bine!

Zile pline de frumos sa ai!

by canamonica spunea...

bună seara... nu am participat la miting şi nu sunt adepta lor, dar cât de mult greşiţi... oamenii aceia au participat la acel miting pentru că încă mai cred în ceva... nu ştiu în ce domeniu lucraţi, nici nu mă interesează, dar eu sunt profesor, iar luna asta salariul meu a fost diminuat cu 525 lei... adică faimoasele 25 de procente... cei de sus se lăfăie în de toate, iar la urmă, tot noi suntem vinovaţi că ţara se duce de râpă...

disa spunea...

Doamna, si eu fac parte din aceeasi bransa cu d-voastra, dar mai stiu ca unde nu pui, n-are ce sa se inmulteasca.
Toata viata am fost invatata sa traiesc cu putin.
Ma intreb ce m-as face daca, timp de 2 luni, n-as primi nimic de la acest guvern mult blamat...

disa spunea...

@Cora, nu spun ca nu ai dreptate. Perfecta dreptate! Dar, dac-ar fi bani, care ar fi nebunul si inconstientul sa nu dea?
Si intr-o familie, daca te lasi condus doar de regele pantec, si nu mai faci nicio investitie, la un moment dat, iti cade acoperisul peste tine si nu mai ai unde-ti odihni capul.