HTTP/:;Irinamateias.ro

05.02.2010

Sa meditam la aceste lucruri

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

"Draga Disa
Cu aceste cuvinte ale tale ,,daca nu am cunoaste si fata raului, cum am putea aprecia binele? ma pui pe ganduri''Trebuie sa repet ce am scris mai innainte ?O fac din nou. Eu nu cunosc alta cale decat aceea a ascultarii de Cuvantul Lui Dumnezeu! Aceesi problema s-a discutat in Eden intre SARPE SI FEMEIE EVA!
Oare cu adevarat a zis Dumnezeu asa ?
Adica sa ne murdarim ca sa apreciem curatenia !!
Nu putem sa stam curati si nepatati de duhul de INSELACIUNE AL ACESTEI LUMI TICALOASE CARE MERGE CU PASI MARI SPRE IAD CU MIILE SI SUTELE DE MII ??
CHIAR TREBUIE SA FIM SI NOI PRINTRE EI???
Doame iarta-ne si nu ne da ce meritam!Indura-te de noi!
Ce invatam pe copii nostri?
I-mi plange inima in mine de asa o INSELARE la care cad rapusi atatia si nu pot decat sa ma rog,sa plang pentru aceasta generatie asa degenerata si departata de SCRIPTURA SI CARE NU CUNOSTE PE ADEVARUL SI PE DOMNUL ADEVARULUI ,SI NICI VIATA SI NICI CALEA ADEVARATA!
EU RAMAN LA CE SPUNE SCRIPTURA SI STIU CA NU AM DE PIERDUT NIMIC ,CI NUMAI DE CASTIGAT:
2Corinteni10:5-Noi răsturnăm izvodirile minţii şi orice înălţime, care se ridică împotriva cunoştinţei lui Dumnezeu; şi orice gând îl facem rob ascultării de Hristos.
Romani 12;2-Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi, prin înnoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută şi desăvârşită.
Evrei4;12,13-Căci Cuvântul lui Dumnezeu este viu şi lucrător, mai tăietor decât orice sabie cu două tăişuri: pătrunde până acolo că desparte sufletul şi duhul, încheieturile şi măduva, judecă simţirile şi gândurile inimii.
Nici o făptură nu este ascunsă de El, ci totul este gol şi descoperit înaintea ochilor Aceluia, cu care avem a face."
Virginia Brasov

3 comentarii:

aventoro spunea...

Daca nu ne-am murdari nu am cunoaste curatenia. Iar in istorie au fost doar doua persoane curate, fara pacate.

disa spunea...

Depinde cat de tare ne murdarim...

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Murdaria trebuie sa fie un ACCIDENT nu un pretext de a deveni mai intelepti-prin cunoasterea curateniei -asa cum spune Sergiu!
Credinciosii adevarati indiferent la ce biserica merg,pacatuesc ACCIDENTAL nu HABITUAL-DIN OBISNUINTA, adica murdaria pacatului e un ACCIDENT de care ne ferim si ne pare rau,si ne pocaim de adevaratelea -asa cum zic copii ,nu cum zic altii mai adulti: Doamne iarta-mi azi pacatele, ca sa fac maine altele !
Si deasemenea luam masuri sa nu se mai intample caci uram pacatul -murdaria .PACATUL exemplificat prin murdarie e un ACCIDENT ,NU UN STIL DE VIATA justificat de curiozitati naive ,inocente sau de -a dreptul vicioase !
Caracterul unui Crestin Adevarat REPET,INDIFERENT de pretentiile apartenentei: ortodoxa,protestanta, etc , e VIRTUOZITATEA unui caracter CHRISTIC , nu naivitatea si innocenta cu care ne-am nascut si pe care am mostenit-o!Iar secretul acestei Virtuozitati care se naste dintr-un caracter CHRISTIC e in paginile Sfantei Scripturi pe care ar trebuii sa o mancam si sa o bem!
Evanghelia dupa IOAN 6:53-56 Isus le-a zis: "Adevărat, adevărat, vă spun, că, dacă nu mâncaţi trupul Fiului omului, şi dacă nu beţi sângele Lui, n-aveţi viaţa în voi înşivă.
Cine mănâncă trupul Meu, şi bea sângele Meu, are viaţa veşnică; şi Eu îl voi învia în ziua de apoi.
Căci trupul Meu este cu adevărat o hrană, şi sângele Meu este cu adevărat o băutură.
Cine mănâncă trupul Meu, şi bea sângele Meu, rămâne în Mine, şi Eu rămân în el.
Virginia Brasov