HTTP/:;Irinamateias.ro

02.02.2010

Despre filmul "Avatar"

 Desi am salvat filmul in computer, recunosc ca nu l-am vazut pana acum, asta si dintr-o idee preconceputa ca nu-mi plac filmele SF.
Dar o sa-l vad oricum, ca prea este laudat de multi, si din considerentul ca-mi plac filmele realizate de J. Cameron.
Pana atunci, am gasit acest material, si vedeti si parerea unora care au ceva de zis impotriva filmului.

..."Aflăm că mulţi dintre cei ce au vizionat filmul Avatar, în special tineri, nu şi-au mai dorit să se întoarcă în lumea reală. Aşa cum am spus, din cauza tehnologiei foarte avansate folosite în realizarea acestui film, a tehnologiei 3D, a efectelor speciale, s-a realizat construirea unui univers fals dar care pare aproape real. Foarte mulţi dintre cei ce au privit la acest film şi-au dorit să rămână în el, să nu se mai întoarcă în lumea adevărată. Fanii Avatar s-au confruntat cu tulburări de depresie şi cu gânduri suicidale, pentru-că realitatea li se pare urâtă, crudă şi lipsită de sens, după ce au experimentat, în format 3D, Pandora, o lume ficţională ce adăposteşte o civilizaţie de creaturi stranii care trăiesc în pace şi armonie. Lumea reală, oamenii adevăraţi, nu mai sunt o bucurie pentru fanii Avatar, dimpotrivă. Au ajuns să urască lumea reală şi pe oameni şi să-şi dorească să fie şi ei un Na’vi. Un fan al acestui film declara: „Nu mă pot gândi la nimic altceva decât la lucrurile care s-au întâmplat în film şi în lumea de acolo. Chiar m-am gândit să mă sinucid sperând că dacă voi muri voi ajunge într-o lume ca în Pandora şi totul va fi ca în Avatar”. Mulţi alţii au scris că au plecat de la film cu o senzaţie profundă de dezgust pentru rasa umană"...
Vedeti tot materialul: avatar

6 comentarii:

Alina spunea...

Eu am vazut filmul. Mi-a placut, dar nu pot sa spun ca m-a influentat in vreun fel cu ceva. Mi-a placut, asa cum imi plac filmele frumoase. Si atat. La fel cum nu m-a impresionat si nu m-a influentat in niciun fel "Codul lui Da Vinci". Niste povesti bice scrise de niste scriitori (scenaristi) talentati. Si atata tot.

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Iata ce comenteaza Catalin pe http://www.torentcrestin.ro/2010/01/29/salut-lume/#comments
Problema este alta cu privire la cei ce se uita la astfel de filme si ni numai.
Nici nu realizati impactul psihologic din spatele lor si deasemenea scopul cu care aceste filme sunt realizate.
Diavolul este foarte siret in a lucra la inima omului si chiar daca nu se simte un efect imediat pe termen lung se va face simtita o schimbare!
Ce credeti voi ca sta in spatele acestui film si in unele asa zise crestine?
Va spun eu : distorsionarea adevarului cu privire la om si DUMNEZEU si indepartarea pas cu pas de adevarul Scripturii.
O PICATURA DE OTRAVA CONTAMINEAZA TOT CONTINUTUL!
Luati seama si vegheati caci nici nu veti sti cand sunteti departe de adevar si in felul acesta sa ratati TINTA!
Si din partea mea care sant inmarmurita de inselarea care aprodus-o acest film-Nu pot spune decat ce zice Scriptura-Biblia
-Cuvantul Lui Dumnezeu :
2Corinteni10:5-Noi răsturnăm izvodirile minţii şi orice înălţime, care se ridică împotriva cunoştinţei lui Dumnezeu; şi orice gând îl facem rob ascultării de Hristos.
Romani 12;2-Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi, prin înnoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută şi desăvârşită.
Evrei4;12,13-Căci Cuvântul lui Dumnezeu este viu şi lucrător, mai tăietor decât orice sabie cu două tăişuri: pătrunde până acolo că desparte sufletul şi duhul, încheieturile şi măduva, judecă simţirile şi gândurile inimii.
Nici o făptură nu este ascunsă de El, ci totul este gol şi descoperit înaintea ochilor Aceluia, cu care avem a face.

disa spunea...

@Alina, si eu trebuie sa-l vad, nu de alta, dar mereu ma intreaba fiul meu daca l-am vazut...

disa spunea...

@AICISIACUMACOLOCURAND, foarte mult adevar in ceea ce spuneti, dar, daca nu am cunoaste si fata raului, cum am putea aprecia binele?

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Draga Disa
Cu aceste cuvinte ale tale ,,daca nu am cunoaste si fata raului, cum am putea aprecia binele? ma pui pe ganduri''Trebuie sa repet ce am scris mai innainte ?O fac din nou. Eu nu cunosc alta cale decat aceea a ascultarii de Cuvantul Lui Dumnezeu! Aceesi problema s-a discutat in Eden intre SARPE SI FEMEIE EVA!
Oare cu adevarat a zis Dumnezeu asa ?
Adica sa ne murdarim ca sa apreciem curatenia !!
Nu putem sa stam curati si nepatati de duhul de INSELACIUNE AL ACESTEI LUMI TICALOASE CARE MERGE CU PASI MARI SPRE IAD CU MIILE SI SUTELE DE MII ??
CHIAR TREBUIE SA FIM SI NOI PRINTRE EI???
Doame iarta-ne si nu ne da ce meritam!Indura-te de noi!
Ce invatam pe copii nostri?
I-mi plange inima in mine de asa o INSELARE la care cad rapusi atatia si nu pot decat sa ma rog,sa plang pentru aceasta generatie asa degenerata si departata de SCRIPTURA SI CARE NU CUNOSTE PE ADEVARUL SI PE DOMNUL ADEVARULUI ,SI NICI VIATA SI NICI CALEA ADEVARATA!
EU RAMAN LA CE SPUNE SCRIPTURA SI STIU CA NU AM DE PIERDUT NIMIC ,CI NUMAI DE CASTIGAT:
2Corinteni10:5-Noi răsturnăm izvodirile minţii şi orice înălţime, care se ridică împotriva cunoştinţei lui Dumnezeu; şi orice gând îl facem rob ascultării de Hristos.
Romani 12;2-Să nu vă potriviţi chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceţi, prin înnoirea minţii voastre, ca să puteţi deosebi bine voia lui Dumnezeu: cea bună, plăcută şi desăvârşită.
Evrei4;12,13-Căci Cuvântul lui Dumnezeu este viu şi lucrător, mai tăietor decât orice sabie cu două tăişuri: pătrunde până acolo că desparte sufletul şi duhul, încheieturile şi măduva, judecă simţirile şi gândurile inimii.
Nici o făptură nu este ascunsă de El, ci totul este gol şi descoperit înaintea ochilor Aceluia, cu care avem a face."
Virginia Brasov

disa spunea...

Eu, de multe ori, invat din lucrurile si faptele negative ale celor din jur, pe care nu le apreciez, le condamn si mereu ma intreb ce-a dus la aceste evenimente negative in viata omului.
Multumesc de acest comentariu detaliat. O adevarata lectie penreu multi dintre noi.