HTTP/:;Irinamateias.ro

07.02.2009

Momentul de sinceritate

Marturisirea de mai jos poate fi valabila pentru orice persoana, la un moment dat.

"Ca orice femeie care este casatorita, care are o familie frumoasa, un sot iubitor, si care mai are si alte atuuri, cum ar fi inteligenta, frumusetea, etc., credeam ca doar altora li se poate întâmpla sa fie nefericite în dragoste. De aici, cate cautari, cautari, cautari. Când totul a devenit evident, nu am vrut sa accept adevarul înlocuindu-l cu surogate de adevar care conveneau orgoliului meu ranit. Tot acest zbucium fizic si psihic nu a fost fara urmari pentru integritatea mea fizica si psihica.
În final, am luptat pentru refacera mea fizica si psihica. Am devenit mai inteleapta, mai toleranta, cu o mai mare încredere în Dumnezeu. Am înteles ca toate aceste suferinte nu au fost la voia întamplarii."
O anonima

3 comentarii:

Anonim spunea...

Hmm... Cum adica nefericita in dragoste? Sot iubitor, familie frumosa... Ce fel de cautari? pentru ce acel zbucium fizic si psihic?

Suferinte la voia intimplarii? De cele mai multe ori ni le facem cu mina noastra, Dumnezeu nu are nimic de a face.

Serios, n-am inteles postul prea bine, este vreo dezlegare?

disa spunea...

cristina, povestea e abia la inceput, a ceea ce a patimit sarmana femeie...

disa spunea...

sotul iubitor era la inceput, fericirea trecatoare.
Cele povestite sunt doar un prolog la ce va urma...