HTTP/:;Irinamateias.ro

26.01.2009

Scrisoare unui tata

Sper ca semnatarul aceste scrisori sa nu se supere ca am indraznit sa-i pun scrisoarea pe blogul meu, dar m-a impresionat pana la lacrimi acest mod de adresare publica a unui copil catre tatal sau, si nu aducandu-i injurii-asa cum vedem la tot pasul in Media-ci multumindu-i pentru tot.

Dragă tată,

"Sînt mîndru că am mai ajuns să te văd crescînd încă un an. A fost un în care m-am bucurat atît de mult de tine, şi un an în care am învăţat multe lucruri frumoase de la tine.
Eşti o adevărată binecuvîntare pentru mama, dragostea ta, cît şi pentru noi copiii. Faptul că avem cel mai bun tată din lume ne face să spunem şi la alţii despre tine. Cel puţin eu, Andrei, am ales să spun tuturor celor care intră aici cît de bine mă simt să te am ca tată, cît de mult mă ajuţi, cît de recunoscător îţi sînt.
Am trecut prin multe împreună: am reuşit să ne dăm seama împreună cum să facem să nu se mai aburească parbrizul, am transpirat împreună cînd eu am urcat la volan şi tu erai în dreapta, am plîns împreună cînd ne uitam la cele 2 radere prinse în aceeaşi zi, am reuşit să umplem împreună magazia cu lemne, am reuşit să ne dăm seama cum să schimbăm plăcuţele de frînă, am avut dezbateri de tot felul, împreună, am reuşit chiar şi să mîncăm peşte împreună… ceea ce e mult.
Muţumesc pentru toate clipele frumoase pe care mi le-ai dăruit, mulţumesc pentru că ai avut răbdare să mă povăţuieşti, mulţumesc pentru că mă susţii financiar la facultate, mulţumesc pentru toate borcanele cu peşte marinat pe care mi le-ai trimis (mai am doar unul neînceput), mulţumesc pentru că îţi găseşti plăcerea în a îmi dărui, în a ne dărui tuturor.
Să ştii că îmi pare rău pentru momentele de neascultare şi îmi place să cred că le-ai şi uitat. Iar în legătura cu o potenţială noră, mai negociem… Ştiu că ai văzut pe factură că vorbesc cam mult cu un număr “misterios”, dar să ştii că poţi sta liniştit.
Al tău fiu care te iubeşte,"multi-in-domnul-tata/

3 comentarii:

Flore... spunea...

intr-adevar frumos!cinste lui!

Andrei spunea...

nu... nu se supără autorul acestei scrisori... dimpotrivă, mulțumește... :) am un tată minunat!

disa spunea...

in acest timp, cand tot mai multi copii se dezic de parinti, ma bucur, Andrei, ca tu te porti cu tatal tau asa cum zice Scriptura ca parintii sa fie respectati de copiii lor.