HTTP/:;Irinamateias.ro

30.01.2009

Despartire in termeni amiabili

Iata ce-mi povestea o prietena despre separarea sa de sot:

"În 7 ianuarie 1997, chiar de Sf. Ioan, am mers amândoi la Tribunal şi am semnat actul de divorţ, în faţa judecătoarei, act care era irevocabil, deoarece era un divort"acord". Am venit de la Tribunal, şi, în faţa blocului, l-am sărutat de ziua lui, iar seara, a venit acasă şi mi-a adus o farfurie ornamentală, pe care o primisese cadou de ziua lui onomastică. Era, probabil, drept recompensă, c-a scăpat atât de uşor de mine... Mi-a spus că el vrea să fie in relatii bune cu mine, şi pe mai departe. I-am spus că aşa ceva nu o să se mai întâmple în veci. Bine a zis cine a zis că nu trebuie niciodată, să spui ,,niciodată''. ,,Not say never is never!''
Dupa ani de zile ne-am impacat si vom trai pana la adanci batraneti impreuna."
........
Din cele relatate mai sus, am ajuns la concluzia ca poti termina o casnicie si fara circ pe sticla, fara injurii, crime, si daca e cazul, asa cum a fost in povestea de mai sus, nu strica sa te gandesti cum e mai bine; sa duci o viata in solitudine sau sa-l ierti pe cel care te-a parasit din vari motive.

Niciun comentariu: