HTTP/:;Irinamateias.ro

04.01.2018

Un interviu cu Kivanc Tatlitug


  1. INTERVIUL LUI KIVANC TATLITUG
    R.In ce perioada a vietii tale esti?
    K.T. Sunt in etapa de maturitate a vietii mele, mai bine zis sunt in etapa de inceput de descoperire a maturitatii. Trebuie sa stim cand sa ne oprim, Incerc cat de bine pot sa fac acest lucru privind din afara stirile legate de domeniul meu.
    R. Imagineaza-ti ca ai 45 de ani, care este primul lucru care iti vine in minte?
    K.T. La 45 de ani voi continua sa lucrez, probabil voi fi un om cu familie, cu copil, care are nevoie de protectie. Este insa cam mult pana atunci ca sa pot prevedea tot.
    R. Unui tanar care are azi 20 de ani ce sfat i-ai da, incotro sa o apuce legat de viitorul lui?
    K.T. Sa faca ce vrea, sa nu renunte la nimic. Tot ce iti iese in cale este bine venit.
    R. Esti ambitios?
    K.T. Nu sunt. Cred ca prea multa ambitie strica relatia dintre oameni. Poti realiza multe cu mai putin. Sa-mi petrec timpul cu 3-4 prieteni in padure, sa calaresc, sunt momentele cele mai fericite pentru mine. Popularitatea sau banii nu aduc fericire. Nu am fost niciodata lacom si nici nu voi fi. Pot pleca si lasa totul acolo unde se afla. Multumesc lui Dumnezeu sunt sanatos. Sunt foarte fericit. Dar pacea si fericirea mea nu se datoreaza banilor castigati. Motivatia si pacea interna nu vin de la bani. Daca legaturile de familie sunt puternice atunci vine si pacea si ai o viata implinita.
    R. Cand te intorci pe micile ecrane?
    K.T. Am in vedere un nou serial produs de Kerem Çatay, probabil anul viitor si in afara de asta unu sau doua filme. Sunt incantat de libertatea mea si vreau ca cel mai mult timp sa il petrec alaturi de familia mea. Am facut ce am vrut si daca ceva nu imi place sa-i pot intoarce spatele. Imi place profesia mea si mereu mi-am imbunatatit abilitatile. Intamplator am ajuns actor, nu m-am gandit inainte la asta. Am avut nevoie de bani si am jucat si mi-a placut. Am invatat lucrurile de baza despre actorie. Am scris si scenarii si vreau sa realizez un proiect dupa acesta. Daca este cazul sa renunt la aceasta meserie o voi face la momentul potrivit.

Niciun comentariu: