HTTP/:;Irinamateias.ro

18.02.2011

Traiasca Domnul!-Ovidiu Liteanu

http://www.youtube.com/watch?v=nd_5uHAmUPU

Trăiască Domnul, Stânca vieţii mele,
Ce S-a jertfit pe cruce la Calvar
Venind din slava de dincolo de stele,
Ca să-mi aducă mântuirea-n dar

COR: Trăiască Domnul, Stânca mântuirii
El e speranţa sufletului meu
Mă-ncred în El, în Domnul nemuririi
Şi-aştept cu dor să plec în cerul Său!

Slăvit să fie Domnul nemuririi,
Că m-a spălat în sângele Lui Sfânt
M-a aşezat pe Stânca mântuirii,
O viaţă-ntreagă numai Lui Să-I cânt

Mărit să fie Cel ce mântuieşte,
Îi cânt mereu prin Duhul Lui Cel Sfânt
L-aştept cu dor şi, iată, se iveşte,
Să mă răpească de pe-acest pământ

Trăiască Domnul, a mea sărbătoare,
Lumina vieţii mele pe pământ
Ca El nu-i nimeni nicăieri sub soare,
Ca Domnul meu nu-i nimenea mai sfânt

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Da, Traiasca Domnul in inimile noastre, in veci de veci !

disa spunea...

Glorie Lui!