HTTP/:;Irinamateias.ro

15.02.2011

Se jurizeaza...

4 comentarii:

DoarATAT spunea...

Probabil că este pe terminate, emoţii mari ... aţi simţit ceva/ceva că "pluteşte" prin aer ... :)
~
Cornelius, :)

disa spunea...

Pentru mine, nu.

DoarATAT spunea...

Vorba vine !
~
Vă mulţumesc şi ... vă rog să aveţi răbdare cu mine ! Vreau să citesc TOT, nu doar de la dumneavoastră ! Mai sunt (mai am) câteva "descoperiri" ! La unii dintre bloggeri, este întradevăr greu să comentezi, deşi au mesaj ! La alţii, chiar nu mă pot abţine ... şi îmi pare rău că NU comentez ! (trebuie SĂ NU DERANJEZ !)
Sunt foarte supărat, nu pe cei care mă contestă ! Ci pe cei care îmi trântesc uşa în nas: BANNARE !
~
Cred că va fi ultimul comment "fluviu" ! Eu simt că este suficient AICI, să fiu cât mai "scurt", pentru a fi ... în ton cu blogul. Ştiu bine ce spun !
Vă mulţumesc !
~
Cornelius, :)
PS: ... probabil, în timp, "fluviul" ce va fi aici IZVOR, va fi amplu la mine, iar "Deltă" ... la toţi cititorii de bloguri !
Pe diseară !
~,

disa spunea...

Nu ma deranjeaza lungimea comentariului. Scrieti asa cum simtiti!+