HTTP/:;Irinamateias.ro

06.01.2011

Virginitatea, o povoara?

VIRGINITATEA
Am gasit acest material despre virginitate si m-a interesat, desi stiu ca nu mai e la moda, deoarece, acum un an, o fosta eleva de-a mea, care are 40 de ani, a avut un fibrom uterin ce-i punea viata in pericol, si trebuia operat de urgenta.
Ea a apelat la mine ca s-o duc la medic, iar el a fost foarte uimit cand a vazut ca-i virgina si mi-a spus ca ea va trebui sa aiba relatii intime, deoarece este important pentru sanatatea ei fizica, pe viitor.
Asa c-am citit cu atentie materialul de mai sus, in care se dau diferite citate biblice in legatura cu problema in cauza.
Printre fetele crestine, exista multe persoane care, sunt sigura, isi pun intrebarea cum trebuie sa procedeze.
Nu am sfaturi de dat, fiecare trebuind sa-si intrebe propria-i constiinta...

Niciun comentariu: