HTTP/:;Irinamateias.ro

12.01.2011

Un ceai cald dupa mancare

L-am primit de la un medic de aceea il retransmit!

un ceai cald dupa o masa nu te lasa sa te ingrasi...
stiu din proprie experienta...
sau un pahar cu apa calda cu zeama de lamaie

Un articol foarte bun.Nu doar despre apa calda dupa mancare,dar si despre atacul
de cord.Chinezii si japonezii beau ceai fierbinte in timpul mesei,nu apa rece.
Poate e timpul sa adoptam obiceiul lor la masa.
 

Pentru cei carora le place sa bea apa rece,acest articol se adreseaza
direct.

Este frumos sa bei un pahar cu apa rece dupa masa,dar apa rece solidifica
hrana uleioasa pe care tocmai ai inghitit-o.
Va incetini digestia..Cand aceasta
reactioneaza cu acidul,se va rupe si va fi absorbita de intestinemai repede
decat mancarea solida.Trece in intestine si foarte rapid se transforma in
grasime si duce la cancer.

Este cel mai bine sa se bea supa fierbinte sau apa
calda dupa mancare..

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Multumesc pentru asa sfat interesant.
Eu de obicei consum o cana de ceai medicinal amar dupa masa, dar nu am stiut ce afirmi tu aici.
O zi buna Disa draga mea!

disa spunea...

Elena, draga mea, primesc si eu pe mail aceste sfaturi, si mi se cere sa le dau mai departe.
Unde e mai indicat decat pe blog...