HTTP/:;Irinamateias.ro

15.01.2011

In cautare dupa fericire

Marturisesc ca, de-o viata intreaga, astept si eu sa fiu fericita, dar, cand ma astept mai putin, nefericirea isi face cuib in viata mea. In general, ma multumesc cu putin, nu am pretentii exagerate de la cei din jurul meu, si totusi, evenimentele care se deruleaza in viata mea ma fac nefericita.
Gandurile acestea mi-au fost inspirate de ceea ce-am citit mai jos:

"Cand sotia poate sa te paraseasca, cand prietenii cu care ai crezut ca esti fericit pot pleca de laga tine, cand masina  poate fi distrusa intr-un necaz, cand casa poate fi daramata de un cutremur, cand averea poate sa-ti fie luata, singura fericire ce nu poate fi luata de nimeni si nimic este sa-l ai pe Dumnezeu.  
Fericirea este lucrul cel mai urmarit printre oameni, absolut toti  isi doresc sa fie fericiti intr-o lume nefericita, intr-o lume rece si distanta toti oamenii cauta fericirea prin orice mijloace si metode.
Insa Fericirea este darul gratuit pe care Dumnezeu il ofera oricui este gata sa-l primeasca prin credinta. Fericirea este sa-l ai pe Hristos". 
De aici:
http://www.resursecrestine.ro/eseuri/65057/ce-i-fericirea

Niciun comentariu: