HTTP/:;Irinamateias.ro

16.01.2011

Intoleranta religioasa

Consider ca religia, apartenenta la un anumit cult, la o anumita denominatiune, trebuie sa fie ceva individual, personal, si sa nu fie subiect de disputa intre oameni.
Dar nu e asa... Daca o anumita personalitate, apartinand unei anumite biserici evanghelice, trece la o alta biserica, el se supune oprobiului cultului sau a membrilor din biserica in care a activat.
Cine ne da noua dreptulul sa ne erijam in judecatori ai fratilor nostri? Parca Sfanta Scriptura ne spune sa nu judecam. Ori, noi luam doar ce ne convine din CARTEA SFANTA, si avem raspuns la orice, cand e vorba sa criticam...
Mi se intampla tot mai des, sa merg in anumite biserici, si sa vin acasa cu duhul intristat din cauza criticilor aduse altora.
Cel mai bine ma simt cand stau acasa si ascult ce-mi place, si totul e bine. Nu sunt asaltata de duhurile celor care au dorit sa-mi transmita o anumita teorie.
De asta sunt atatea divergente intre oameni; ca nu sunt toleranti cu cei din jur. Daca nu-ti place de ochii cuiva, ocoleste-l! Nu e obligatoriu sa ai partasie cu el.
Doamne, da-ne din  intelepciunea adevarului si a tolerantei!

4 comentarii:

AICISIACUMACOLOCURAND spunea...

Sant de acord cu tine 10000000% !
Chiar asa gandeam azi, dar tu ai pus gandurile mele pe blog.Eu le-am tinut pentru mine si le-am gasit pe blogul tau .Multumesc!
Cu pretuire!
Virginia

disa spunea...

Multumesc mult!

elena marin-alexe spunea...

Drept ai vorbit! Subscriu. Sunt inca intristata de scandalul cu Fr.Ton si ma doare tare mult.
Fiecare vom da socoteala dreptului judecator Isus Hristos.Nu avem dreptul sa ne amestecam in alegerile altora.

disa spunea...

La el se facea referire.
Nu-i prima data cand aud critici in legatura cu cineva sau cu o anumita denominatiune. Nu-mi place!