HTTP/:;Irinamateias.ro

02.04.2010

Golgota

Golgota este locul in care Dumnezeu,

Ne-a unit cu cerul, prin Sfant sangele Sau.

Acolo multa lume s-a adunat sa vada,

Pe Cel ce-n chinuri grele striga “O, iarta-i Tata”.


Mutimile de oameni ce Il batjocoresc

Ce il privesc cu ura, L-imping si Il lovesc,

Uitara ca in urma, doar cu cateva zile

N-altara osanale pentru Acel ce vine!


Atunci, toti strigau sa fie rastignit!

La moarte condamnau pe Cel ce i-a iubit!

Ei nu stiau blestemul pe care il cereau,

Atunci cand Pliat pe mana se spala.


Pilat, atunci, vazand ca nu-L poate scapa

Din inchisoare scoate pe cel zis Baraba,

Crezand ca va putea indulpeca

Pe-ntreg poporul care era-mpotriva sa.


Eu nu gasesc vreo vina in acest Om plapand,

Nu pot sa Il condamn de ce nu a facut!

Vreu sa ii dau drumul, nu pot Sa-l tin legat!

Ma mustra constiinta pentru al meu pacat!


Zadarnic, incercarea de-a fi eliberat

Poporul si mai tare striga, e condamnat!

Atunci Pilat le spuse, eu nu sunt vinovat!

De sangele ce curge de pe al Sau obraz.


Poporul tot striga, atunci sangele Lui

Peste noi sa cada, si peste-a nostri copii!

Isus auzind blesemul ce-l cer cu gura lor

Ii spuse Tatalui, sa uiti pacatul lor!


Isus ducandu-si crucea pe dealul Capatanii,

Pe drumul cel de jale pe care cresc doar spinii,

Ramas fara putere in trupul Sau batut

Isus, Divinul miel, cazuse la pamant.


Vazand romanii chinul prin care El trecea,

Privira spre multime, zarid pe cineva!

Care e-n stare, crucea, pe umar a purta

Ales-au ei atunci, pe omul din Cirena.


Simion ducandu-i crucea pe umarul sau slab ,

Ce Domnul intareste sa urce mai degrab ,

Stiind ca nu mai are prea mult, si Dumnezeu

Va duce la-mplinire intregul plan al Sau.


Isus ajunse sus pe “Dealul Capatinii”

In locul care este, acum scaparea lumii .

Se-ntinse jos pe cruce sa-i bata cuie-n plama,

Acelui ce o viata ne-a dat belsug si hrana


Atunci lovi ciocanul cu un ecou puternic

Si sangele tasni din sfantul brat al Sau.

Ce mult bine facut-a, si lume a vindecat

Acelor ce atunci l-au vrut pe Dumnezeu!


Sangele Sau sfant care a curs odata,

Ne spala de pacate pentru eternitate.

La cruce toti gasi-vor balsam de vindecare

Prin ale sale patimi, avea-vor rezolvare.


De Talos Ioan-Andrei

Sursa: www.resursecrestine.ro



La crucea de la Golgota
Doamne vin sa-ngenunchiez
Cu viata mea
Sunt obosit de-al meu pacat
Sufletul mi-e-ndurerat, ajuta-ma!
---
/:Trimite-mi Doamne har din cer
Da-mi mangaiere sa nu pier
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar
Sfinteste Doamne fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta
Sa-Ti multumesc
Ca m-ai rãscumpãrat:/
---
Sunt calator pe-acest pamant
Nu fi trista inima
Nu dispera
Stai langa cruce nu uita
Isus te va mangaia, inima mea!
---
/:Trimite-mi Doamne har din cer
Da-mi mangaiere sa nu pier
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar
Sfinteste Doamne fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta
Sa-Ti multumesc
Ca m-ai rascumparat:/

4 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

Fie ca Lumina Sfanta a acestei mari sarbatori sa va calauzeasca pasii, sa va aduca sanatate si fericire care sa dainuie vesnic in preajma voastra!HRISTOS A INVIAT

CORA spunea...

În Noaptea Învierii, Lumina lui Dumnezeu coboară pe pământ! Deschide larg ferestrele sufletului tău și lasă Lumina Sfântă să pătrundă în cele mai ascunse cotloane! Paște Luminat!

corina spunea...

Draga Disa Sarbatoarea Invierii sa iti aduca in dar lumina bucurie pace atit tie cit si intregei tale familii.HRISTOS A INVIAT!

disa spunea...

gabriela, Cora, corina, va multumesc pentru urarile voastre si va doresc sa aveti parte de sarbatori fericite in suflete si-n viata!