HTTP/:;Irinamateias.ro

27.03.2010

Greseli descoperite pe Net

Inainte de-a fi o impatimita a Net-ului, credeam ca nu fac greseli gramaticale, si, totusi, recitindu-mi anumite postari sau comentarii, mi-am descoperit greseli, asa c-am inceput sa "vanez" abateri de la normele ortografice si gramaticale si pe scrierile altora-nu dau sursa-, cu scopul de-a fi eu mai atenta, precum  si cei care citesc.

"doua zile de munca intr-una"
corect: A invatat intruna.

Tu devi nerabdator.
Corect: Devii impertinent.

Dupamasa, dupapranz
Corect: dupa-masa, dupa-pranz

Pe www.referatele.com, am gasit greseli de tipul:
i-si aminteste,
oameni mediocrii ,
aceste comedi-pluralul de la comedie

Eu cred ca ar fi folositor pentru toti sa fim mai atenti cu utilizarea limbii romane, in special, in scris.

Niciun comentariu: