HTTP/:;Irinamateias.ro

19.09.2009

Veronica A. Cara: Prejudecati

Veronica A. Cara: Prejudecati
Am citit cu atentie linkul de mai sus si mi-a adus aminte de "prieteni".
Cel mai bun prieten e cel virtual. El nu te tradeaza, nu te barfeste, il "scoti" cand vrei din "ograda" ta, fara sa se supere sau sa se simta tradat...
Am avut cateva experiente cu cele mai bune prietene.
Intr-o zi-dupa multi ani de cand nu ne-am vazut-, am trecut pe la cea mai buna prietena si fosta colega de serviciu. Vroiam sa stau doar cateva minute, s-o salut, s-o intreb de sanatate si sa plec, mai ales ca eram insotita de fiul si sotul meu, care urmau sa intre la barul unui prieten, fiind cu masina, si sa consume un suc, pana eu stau cateva momente cu prietena mea.
Am strigat la poarta-era la curte-, a venit sotul prietenei, apoi, a chemat-o pe ea, care mi-a spus sa nu ma supar si sa vin alta data, ca fiul ei, sosit din alta localitate, este la ea.
Am plecat atat de ofensata in sufletul meu si mi-am zis ca nu voi mai calca niciodata pe acolo. Era o prietena care mi-a venit de multe ori in casa, si, poate, nici eu nu eram pregatita s-o primesc, dar nu mi-ar fi trecut nicicand prin minte s-o intorc de la usa...
De, cat traim invatam sa ne reconsideram prieteniile.

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Ei, draga mea draga, Prietenia adevarata e floare rara!
Esti foarte tanara si inca mai ai timp, ...sa mai primesti cate o palma, doua de la 'prieteni', pana cand iti vei gasi Prietenii.Nu vreau sa te descurajez, dar prietenia adevarata e mai greu de gasit.
Fii binecuvantata!

disa spunea...

@Elena, sunt tanara sufleteste, ca anii sunt destui.
Experienta traita nu ma descurajeaza sa acord in continuare credit celor din jur, doar ca uneori, mai primesti palme de la cine nu te astepti...
Multumesc de incurajare, draga mea!