HTTP/:;Irinamateias.ro

21.08.2009

Timpul

De cateva zile sunt in pana de inspiratie. Am gasit acest comentariu pe blogul PE GINDURI, si mi-a placut cum concepe persoana mai jos mentionata, timpul.

AICISIACUMACOLOCURAND said...
CATEVA GANDURI personale:Un verset potrivit de cugetat :„În linişte şi odihnă va fi mântuirea voastră, în seninătate şi încredere va fi tăria voastră.” Isaia 30:15,,Liniste si odihna,seninatate si incredere''
Acestea ar trebui sa caracterizeze pe un om satul de zile. Ziua este o masura a timpului si timpul este caracterul pamantului si al vremelniciei noastre pe el.
Dincolo, nu mai este si nu va mai exista timp, caci va fi inghitit de vesnicie!
Daca am avea pe inima rascumpararea lui, nu omorarea lui, care duce la plictiseala si indiferenta -nu ma refer la nimeni personal aici, ci in mod general,-am pretui si secundele care ne stau in fata, pentru a ne implini mandatul de ambasadori ai Cerului, de martori ai invierii Lui:plangand cu cei ce plang, bucurandu-ne cu cei ce se bucura, iubind, ajutand, spaland piciorele fratilor nostri si rugandu-ne pentru cei pe care Dumnezeu i-a pus in jurul nostru: suflete pierdute, fie ca sunt rude, fie ca sunt prieteni sau vecini si colegi.
Timpul e cea mai pretioasa comoditate la ora aceasta, care nu se poate rascumpara in bani, nici cu aur, nici cu pietre scumpe, si ne este dat sa-l traim doar o data! Si nu oricum!
Eu, personal, care am fost de multe ori in pragul mortii, cand doctorii nu imi dadeau speranta sa mai traiesc, binecuvintez pe Domnul pentru fiecare zi, fiecare rasarit de soare!
Fiecare zi e o alta minune, un alt cadou asezat asa de frumos in coroana celor 65 de ani ai mei, si credeti-ma,viata mea nu e lipsita de stres, caci am cate o portie buna zilnica, si nu totdeauna stresuri pozitive!
Mereu ma gandesc la cuvintele Domnului Isus ,,Mare e secerisul si putini sant lucratorii'', si in fiecare zi, vad o noua sansa sa ma pocaiesc mai mult, sa cresc mai mult in cunoasterea Lui, sa lucrez mai mult in "Via" Lui, alaturi de alti seceratori, sa Il laud mai mult pentru Mila, Indurarea, Credinciosia si Bunatatea Lui, care se innoiesc in fiecare dimineata !
In fiecare zi, ma minunez de binecuvantarea Harului Lui Infinit si de gingasia atenta a dragostei Lui, de-a mai vedea cu ochii Lui ce comori de Slava prin Duhul Lui purtam in trupurile noastre, asa de firave si slabe, batrane si bolnavicioase, si gata sa cedeze mortii in fiecare clipa!
Gura noastra ar fi zilnic plina de cantari de lauda si preamarire la adresa unui Dumnezeu asa de minunat!
Virginia Brasov

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Postarea ta mi-a rascolit sufletul.Da suntem dati mortii in fiecare zi, dar slava Domnului Isus CA AJUTORUL VINE DE LA DOMNUL!
Fii binecuvantata in veci!

disa spunea...

Multumesc, Elena, si aceleasi ganduri bune ti le transmit si eu.
Sunt fericita si multumita ca Dumnezeu ne poarta de grija. Slava Lui!