HTTP/:;Irinamateias.ro

07.07.2009

Debut

Prima data am publicat poezii religioase în revista, Ardealul literar şi artistic, revistă ce are colaboratori din mai multe ţări. Aşa a avut loc debutul meu literar!
Apoi, mi-a aparut un volum de poezii religioase.
O surpriză, ce n-o pot descrie în cuvinte, mi-a făcut-o domnul profesor Susan Dumitru, om de o sensibilitate inegalabilă, căldură sufletească, onestitate, după părerea mea, omul ideal, consătean cu mine. Mi-a scris o cronică la acest volum, care a făcut să-mi dea lacrimile şi mie şi celor care au citit-o…
Dumneeu sa-l odihneasca, c-a trecut la cele vesnice!

N-am sa uit momentul cand, la Paştele Mici, am prezentat cartea în Biserica Creştini după Evanghelie, din Banpotoc, satul meu natal, întreaga asistenţă, plângând.
Poate, şi datorită faptului că am spus că această carte am dedicat-o părinţilor mei, tatălui meu care a treut la Părintele Ceresc, şi mamei mele, modele de creştini adevăraţi.

3 comentarii:

CORA spunea...

Frumos debut, mai ales că a avut loc în numele lui Dumnezeu! Şi că volumul i-a fost închinat Lui!

disa spunea...

@cora, ma bucur c-am facut si eu ceva in numele Lui, ca El m-a binecuvantat deplin.

disa spunea...

@Mariana, revin cu placere pe blogul tau, unde pot sa ma "adap" cu apa pura a Adevarului.