HTTP/:;Irinamateias.ro

20.07.2009

Barfa-o boala

1. Dacă am putea să ne ţinem gura închisă mai des, am bârfi mai puţin şi am respecta mai mult pe aproapele nostru.
2. Bârfa este ceea ce nimeni nu pretinde că iubeşte, dar place tuturor.
3. Bârfitorul este ca un pantof vechi căruia limba nu-i stă niciodată la locul ei.
4. Conversaţia este de obicei un exerciţiu al minţii. Bârfa, un exerciţiu al limbii.
5. Bârfa este ca noroiul pe un perete proaspăt vopsit. Poate ca nu se lipeşte, dar lasă urme.
6. Am observat ca cea mai bună cale de a afla caracterul cuiva este sa-l întrebi despre un altul.
7. Minţile ilustre discută idei, inteligentele medii discută evenimente, iar minţile reduse îi discută pe alţii.
8. Cel ce seamană buruieni să nu se aştepte să culeagă trandafiri!
De pe blogul antonelena

Trebuie sa recunosc ca sufar de aceasta boala, si nu stiu cum sa ma vindec... Poate imi dati sugestii.

8 comentarii:

isilvesan spunea...

Toate cele afirmate sunt adevarate ,ba mai mult:barfitoriispun de regula neadevaruri.

Cristake1974 spunea...

Nişte aforisme foarte bine ticluite. Şi, la urma urmei, deosebirea între un narator şi un bârfitor este doar lipsa, respectiv prezenţa răutăţii atunci când vorbeşte despre altcineva.

disa spunea...

@isilvesan, chiar daca spun adevaruri, sunt deformate, de cele mai multe ori.

disa spunea...

@Cristake, imi plac barfele, dar nu si rautatile...

Zad spunea...

barfa e o boala incurabila!

Viorica spunea...

Ei vezi, ti-ai dat singura raspunsul: atata vreme cat nu o faci cu rautate, poti barfi linistita. Eu m-am lecuit sa spun rautati la adresa cuiva cand altcineva a avut de suferit pt ce am barfit impreuna (nu era chiar o rautate, mai mult o constatare) despre o terta persoana, care i-a facut un scandal monstru (a incercat sa se certe si cu mine, dar nu i-a mers) Nu mi-a fost clar atunci de unde a aflat cea barfita ce am comentat noi, m-am lamurit pe urma si cate parale face una de pretindea ca ne e prietena.

disa spunea...

@Viorica, in timp, am invatat sa spun doar bine despre cineva, ca sa nu-mi creez probleme.

disa spunea...

@JokeBox, mare adevar ai grait!