HTTP/:;Irinamateias.ro

10.04.2009

La crucea de la Golgota-Fraţii de la Toflea



La crucea de la Golgota,
Doamne, vin sa-ngenunchiez
Cu viata mea.
Sunt obosit de-al meu pacat,
Sufletul mi-e-ndurerat, ajuta-ma!

/:Trimite-mi, Doamne, har din cer,
Da-mi mangaiere sa nu pier,
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar,
Sfinteste, Doamne, fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta,
Sa-Ti multumesc,
Ca m-ai rãscumpãrat:/
---
Sunt calator pe-acest pamant
Nu fi trista inima, nu dispera!
Stai langa cruce, nu uita
Isus te va mangaia, inima mea!
---
/:Trimite-mi Doamne har din cer
Da-mi mangaiere sa nu pier
Primeste viata mea in dar
La cruce, la calvar,
Sfinteste Doamne fiinta mea
Sa pot sa stau 'naintea Ta,
Sa-Ti multumesc
Ca m-ai rascumparat:/

3 comentarii:

Anonim spunea...

e cantarea care mi-a sensibilizat inima dupa o perioada lunga de raceala sufletasca.

disa spunea...

Este o cantare plina de har, iar cantaretii acestia chiar ne sensibilizeaza sufletele.

tranca andra spunea...

slava lui dumnezeu ca ne curata si ne binecuvanteaza in ori ce inprejurare slava lui ,glorie.
sa va binecuvanteze domnul fiindca cantati pentru dumnezeu