HTTP/:;Irinamateias.ro

26.12.2008

Rugaciune

Draga Doamne, multumesc ca L-ai trimis pe fiul Tau Isus, ca sa-L pot si eu cunoaste. Multumesc ca ma iubesti. Multumesc ca ai fost cu mine toata viata mea chiar si atunci cind nu te cunosteam si nu stiam ca esti cu mine. Am realizat ca am nevoie de un Salvator sa ma scoata din robia vietii mele pacatoase, sa ma salveze chiar si de mine insami, de obiceiurile mele, de durerile mele si naravurile ce mi-au distrus viata.
Te rog sa ma ierti pentru pacatele mele. Vreau sa ma pocaiesc si sa traiesc viata pe care tu ai intentionat sa o am. Fii Tu Domnul vietii mele si salveaza–ma prin harul Tau. Salveaza-ma de pacatul meu, si salveaza-ma pentru scopul Tau. Vreau sa invat sa te iubesc, sa am incredere in Tine, si sa devin ceea ce vrei Tu sa devin. Multumesc ca m-ai creat si m-ai ales sa fiu parte din familia Ta.
Chiar acum, prin credinta, accept darul Craciunului, care este Fiul Tau, Isus Christos. Umple-ma de pacea Ta si asigurarea ca pot sa fiu un facator de pace, si ajuta-ma sa impart acest mesaj de pace cu altii, in Numele Tau, ma rog, Amin.

Vezi detalii pe:

http://rodicabotan.blogspot.com/2008/12/purpose-of-christmas-partea_3544.html

Niciun comentariu: