HTTP/:;Irinamateias.ro

07.06.2008

Mi-e dor



Mi-e dor de sărutări fierbinţi,
De vorbele tale cuminţi,
De umăr pe care să zac,
Braţe, ce-n juru-mi, cerc se fac.

De feţe, ca o carte, deschise
De zâmbete, cu buze nestrânse,
De ochi şăgalnici, învăluitori
Şi de ridicări pe la subsuori.

De şoptiri dulci la ureche,
Şi râs fără de pereche.
De-ameţitoare rostogoliri,
Cu şerpuitoare unduiri.

De povestiri faţă-n faţă,
Şi de a gurii dulceaţă,
De sosiri, ce le-aştept cu
Nerăbdare,
Şi de-a braţelor
îmbrăţişare.

Ba chiar de şicane uneori,
Şi gâdilat de te -nfiori.
De complicitate numai
de noi ştiută,
Şi apă… din căuş, băută.

Un comentariu:

disa spunea...

A fost o perioada cand mi-era dor de toate acestea, dar cu timpul, se astampara si dorul.

Am adaugat aceasta poza cu fratele meu si cumnata, deoarece sunt un cuplu special care se iubesc f. mult.