11.10.2011

Ganduri despre scoala

Comentariu preluat de aici, http://diacritica.wordpress.com/2011/10/10/parintii/

"Eu sunt elevă, clasa a XII-a chiar, şi ştiu. Am de învăţat pentru bac, am de învăţat pentru admitere – culmea, gramatică- şi mi se pare că nu învăţ deloc cât ar trebui. Nu stau nici degeaba, însă aş putea să fac mult mai mult de atât dacă aş avea voinţă. Şi nu prea am, deşi tot încerc să mă autoconving. Iar aici nu e nici vina părinţilor mei, nici a profesorilor. E doar a mea. Am aproape 19 ani şi ştiu asta; cred că sunt destul de mare să-mi asum responsabilitatea pentru ce fac (sau mai bine zis nu fac).
Într-adevăr, sunt şi profesori cărora nu le pasă, alţii care intenţionat nu fac mai nimic doar ca să mergi la ei la meditaţii, dar până la urmă tot de tine depinde cât eşti de pregătit au ba. Că şi de ar fi să-ţi predea în cel mai interesant mod cu puinţă, tu dacă nu ai chef, nu înveţi. Clar."

Suntem chemati pentru a doua oara la sedinta cu parintii.
Dupa toate cele intamplate, in vara si toamana, cu Bacul, copiii nostri n-au invatat nimic. Cadrele didactice nu pot sa-si tina cursurile.
Am mai spus candva: vor ramane scolile fara profesori...

Niciun comentariu: