HTTP/:;Irinamateias.ro

19.01.2011

Comentariu in legatura cu filmul "Dragoste si pedeapsa"

"Apreciez initiativa KanalD de a prelua si a transmite in Romania acest serial...Eu il urmaresc la ATV Turcia, inca de acum un an, incitata fiind de "aparitiile" actorului Murat Yildirim...

L-am remarcat in Asi-impotriva destinului, m-a incantat jocul si prezenta sa fermecatoare, dar si faptul ca odata cu acel serial am descoperit o lume plina de cutume, traditii si obiceiuri, o alta fata a Turciei, impreuna cu peisajele si cultura sa...

Serialele din Turcia nu sunt statice, nu au subiecte de telenovela, ci dimpotriva iti dezvaluie o lume traditionalista, dar si moderna adanc ancorata in contemporaneitate, iti dezvaluie o imagine turistica si un amestec de civilizatii cum nu se pot intalni oriunde...Si toate acestea parca te indeamna sa te duci acolo sa le simti, sa le traiesti...

Serialele turcesti sunt o maniera deosebita de a se face reclama turistica... Asa ca as recomanda celor de la KanalD, post turcesc, de altfel, sa mai promoveze si alte seriale ce sunt in ratingurile TV de la Istanbul..."
Eu urmaresc  trei seriale, la momentul actual:
Iubire ascunsa
Dragoste si pedeapsa
Ezel.
Am descoperit, de putin timp, aceste filme interesante.
Am mai urmarit:
Un nou destin
Tradare in familie
1001 de nopti
Aliye
Toate m-au fascinat si m-au imbogatit sufleteste, asa ca nu voi pierde niciun serial turcesc, de acum inainte.
Am mai observat, pe Euforia, modul serios in care-si promoveaza cultura, profitand de orice ocazie, cum ar fi si prezentarea tipurilor de preparate turcesti.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Merita vazut fiecare episod din dragoste si pedeapsa,mie mi se pare deosebit,si cand vad o segventa cu Savas si Yasemin mi se pare k o dragoste ca a lor nu exista,sau poate eu nu am descoperito pentru ca am doar 18 ani,actorii isi joaca acest rolurile atat de bine incat am emotie la fie episod pentru ca nu imi dau seama ce se poate intampla ca in alte telenovele,miar place sa cred ca exista barbati ca Savas care pretuiesc atat de mult iubire si in incheier:"Cel ce iubeste are doar iubire,dar pierderea iei este cel mai greu de gasit"!!

disa spunea...

Ai dreptate!