HTTP/:;Irinamateias.ro

02.03.2022

Premoniție cu refugiații

Daca citiți pe acest blog la eticheta cu Premonotii, veti vedea ca, de-a lungul timpului, am avut anumite înștiințări cu evenimente care au avut loc, atat pe plan local sau in familia mea, cat si, mai ales, la nivel mondial.
Ma cam tem de acest lucru, si chiar reprim ceea ce vad, gândindu-ma ca, procedând asa, nu se intampla evenimentul.
Am consultat si un psiholog, in acest sens.
Acum vreo 5 saptamani, am avut o viziune, de cateva secunde doar.
Eram in satul meu natal, si, dinspre partea de jos a satului, de unde răsare soarele, am vazut o mulțime de oameni, ca la protest, care ocupa tot spațiul străzii, îndreptându-se spre celalalt capat al satului, unde e si casa mea natală, adica spre vest.
I-am spus surorii mele despre aceasta vedenie, întrebându-ne amandoua ca ce o fi.
Recunosc ca eram si speriata si ma gândeam ca e legat de fiul meu, căruia, Intre timp i s-a pus un stent la inima.
Acum, cred ca a fost in legatura cu evenimentele care se petrec sub ochii nostri, iar multimea venită de la Soare-răsare este cea din cauza războiului.
Atat am avut de mărturisit si nimic mai mult!
Doamne, ai grija de întreg poporul acestei planete!

Niciun comentariu: