HTTP/:;Irinamateias.ro

20.03.2021

S-a dus spre alte zari senine

Din nefericire, draga verisoara mea s-a dus spre alte zari, in Patria Cereasca. Am gasit acest mesaj de la ea si tare m-am bucurat! Sper ca, pe parcurs, sa gasesc si altele pe acest blog. Domnul sa o odihneasca! De ziua mea, care coincide in zi si luna cu cea a fratelui meu, Steve-Stefan, am primit acest mesaj de la o fiinta scumpa mie, care se afla peste mari si tari, verisoara mea, Cornelia.
"Draga mea,
Am primit raspunsul la mesajul meu si am ramas placut impresionata cand am gasit pe net trei raspunsuri de la cei dragi mie. M-a impresionat Stefan. El este foarte apropiat si traieste momentele frumoase din viata. Sunt fericita ca va am si ca ma bucur alaturi de voi chiar daca suntem la distanta..
Dragostea adevarata nu are obstacole si nici nu se masoara cu unitatile de masura obisnuite.Dragostea si apropierea de cei dragi nu are limite si obstacole. Doresc ca D-zeu sa va binecuvanteze pe toti si sa va dea pacea de care fiecare avem nevoie.
Iti doresc din nou un calduros "La multi ani"

Niciun comentariu: