HTTP/:;Irinamateias.ro

24.09.2016

Cum am resimțit cutremurul

Soțul meu a fost foarte agitat. Începând cu miezul nopții, mereu ma striga, asa ca am reușit sa dorm in reprize. Când a fost cutremurul, am auzit zăngănit la vitrina din camera unde dormeam, dar nu mai tare decât la cutremurul care a avut loc in Serbia, si s-a simțit si la noi in oraș. Mi-am zis ca,probabil, e cutremur, dar nu m-am speriat deloc. Cum nu puteam adormi, am deschis tableta si am citit ca a fost cutremur si s-a simțit si la Sibiu, printre altele. Apoi, tot mai multe site-uri prezentau cutremurul.
In '77, băiețelul meu avea un an si ceva. El dormea cu soțul meu, iar eu făceam cornulețe in bucatarie. Atunci, am simțit o stare de leșin si mi-am zis in sinea mea ca iar am lucrat prea mult si sunt obosita. Auzind gălăgie pe scări, deoarece oamenii coborau in fuga, m-am dus in camera soțului meu. Cu orecare jena, ca s-ar putea sa Rada de mine, l-am trezit si i-am spus ca se pare ca e cutremur. Am luat copilul, învelit in păturica, si am fugit si noi in strada. Abia mai târziu, am realizat ceea ca este destul de grav, si am intrat in panica. Cam asa a fost...

Niciun comentariu: