HTTP/:;Irinamateias.ro

11.04.2015

E vineri-Isus se roagă

E vineri – Isus se roaga
Petru a adormit, Iuda tradeaza
Dar Duminica vine!
E vineri – Pilat e zbuciumat
Consiliul comploteaza, multimea defaima
Ei nici macar nu stiu ca vine Duminica!

E vineri – Ucenicii alearga ca oile fara pastor
Maria plange, Petru se leapada
Dar ei nu stiu ca Duminica vine!
E vineri – Romanii lovesc in Isus al meu
L-au imbracat in purpura, L-au incoronat cu spini
Dar ei nu stiu ca Duminica vine!

E vineri – Priviti-L pe Isus urcand Calvarul
Sangele ii curge suvoi, trupul i se poticneste si sufletul ii arde
Dar vedeti, e doar vineri! Duminica vine!
E vineri – Lumea invinge, oamenii pacatuiesc, Diavolul ranjeste
E vineri – Soldatii bat cuie in mainile Salvatorului meu pe cruce
Bat cuie in picioarele Salvatorului meu pe cruce si apoi il ridica langa criminali.

E vineri – Dar sa stii ca Duminica e aproape
E vineri – Ucenicii se intreaba ce se intampla cu Regele lor?
Fariseii sarbatoresc ca aceasta crima a fost indeplinita
Dar ei nu stiu ca e doar vineri. Duminca e aproape!
E vineri – El atarna pe cruce strigand iertare catre Tatal Sau
Lasat singur si pe moarte, nu-L poate salva nimeni?
E vineri, dar Duminica vine!

E vineri – Pamantul se cutremura, cerul se intuneca
Regele meu isi inalta sufletul
E vineri, speranta e pierduta, moartea a invins
Pacatul a biruit si Satan e doar ranjet
E vineri – Isus e ingropat. Soldatii stau de paza
si o piatra e pusa deasupra mormantului
Dar e vineri, doar vineri
Duminica soseste!

Ioan 11:25 – Isus i -a zis: ,,Eu sînt învierea şi viaţa. Cine crede în Mine, chiar dacă ar fi murit, va trăi.

De pe FB.

Niciun comentariu: