HTTP/:;Irinamateias.ro

25.11.2013

Dor de lectură

Spre ruşinea mea, de când cu Internetul, cu bloggurile, cu Facebook-ul, nu prea am mai citit. Pe vremuri, cu copii mici, studii, serviciu, aş fi dat oricât să am câteva clipe pentru a mă cufunda în lumea cărţilor. Le iubeam la nebunie!
Elevă fiind, preferam să leşin, decât să dau banii, daţi de mama mea, ca să-mi iau ceva de-ale gurii. Nimic nu mă oprea să-mi cumpăr cărţi...
Zilele acestea, deoarece am reuşit să-l conving pe soţul meu să renunţe la televizor, în favoarea citirii unor cărţi, am mers la Bibliotecă, mi-am făcut fişă şi am împrumutat două cărţi scrise de Max Gallo, ce  are mai multe volume, cuprinse în ciclul Romanii.
Am citit din acest ciclu două volume-Nero si Titus. M-au captivat foarte mult.
Vă voi povesti într-o altă postare...

Niciun comentariu: