HTTP/:;Irinamateias.ro

25.03.2013

Psalmul 23 - pe întelesul tuturor


Psalmul 23 - pe întelesul tuturor
Domnul este Păstorul meu...
Asta înseamnă RELATIE!
Nu voi duce lipsă de nimic...
Asta înseamnă RESURSE!
El mă paste în păsuni verzi...
Asta înseamnă PURTARE DE GRIJĂ!
Si mă duce la ape de odihnă...
Asta înseamnă ODIHNĂ si ÎNVIORARE!
Îmi înviorează sufletul...
Asta înseamnă VINDECARE!
Si mă povătuieste pe cărări drepte...
Asta înseamnă CĂLĂUZIRE!
Din pricina Numelui Său...
Asta înseamnă SCOP!
Chiar dacă ar fi să umblu prin Valea Umbrei Mortii...
Asta înseamnă CONFRUNTARE si ÎNCERCARE!
Nu mă tem de nici un  rău...
Asta înseamnă PROTECTIE!
Căci Tu esti cu mine...
Asta înseamnă CREDINCIOSIE!
Toiagul si nuiaua Ta mă mângâie...
Asta înseamnă ÎNDREPTARE si OCROTIRE!
Tu îmi întinzi masa în fata potrivnicilor mei...
Asta înseamnă SPERANTĂ!
Îmi ungi capul cu untdelemn...
Asta înseamnă CONSACRARE!
Si paharul meu este plin de dă peste el...
Asta înseamnă BELSUG!
Da, fericirea si îndurarea mă vor însoti în toate zilele vietii mele...
Asta înseamnă BINECUVÂNTARE!
Si voi locui în casa Domnului...
Asta înseamnă SIGURANTĂ!
Până la sfârsitul zilelor mele...
Asta înseamnă ETERNITATE!
Amin. - Asta înseamnă ÎMPLINIRE!
 
De pe e-mail, de la Steve.

Niciun comentariu: