HTTP/:;Irinamateias.ro

14.10.2012

Fraţii Sfara - Nu pleca din viaţa mea

Eşti nădejdea mea, bucuria mea, numai Tu ISUS Fie cât de grea, ziua noaptea rea, grija Tu mi-o porţi ISUS Fie cât de grea, ziua noaptea rea, grija Tu mi-o porţi ISUS Eşti nădejdea mea, bucuria mea, numai Tu ISUS COR: /:Nu pleca, nu pleca, Din viaţa mea, ISUSE drag:/ Valuri de-or veni, eu mă ţin de Tin', Nu Te las ISUS Orice vijeli, cât de mari ar fi , numai Tu le poţi opri Orice vijeli, cât de mari ar fi , numai Tu le poţi opri Fie cât de grea, ziua noaptea rea, grija Tu mi-o porţi ISUS Am un Ajutor, Un Izbăvitor, nimeni nu-i ca El Oriunde aş fi, unde m-aş găsi, nu mă las nicicând de EL Oriunde aş fi, unde m-aş găsi, nu mă las nicicând de EL Fie cât de grea, ziua noaptea rea, grija Tu mi-o porţi ISUS.

Niciun comentariu: