HTTP/:;Irinamateias.ro

22.04.2012

La Cruce...

Sub crucea de durere,

Sub aura de spini,

Eu stau in asteptare

Si simt al Tau suspin,

Dar nu stiam c-acolo,

In Golgota tintit

Si dezgolit de slava,

Pe mine m-ai iubit . . .

Eu nu stiam ca stalpul de durere si sulita urii, buretele cu venin, condamnarea-Ti la moarte erau medicamentele salvarii mele. Eu nu stiam ca spinii infipti dureros in carnea Ta, sangele curgand din Tine . . . pe trupul meu si sufletul meu se transforma in aloe, smirna si tamaie.
Eu nu stiam ca fiecare picatura de sange curs din Tine este "potir de vin vechi" pentru sufletul si trupul meu (cina). Eu nu stiam ca moartea Ta in chinuri era "pecetea" pe dosarul vietii mele. Eu nu stiam ca strigatul Tau de durere: "S-a ispravit!", era primul meu scancet de nou nascut. Eu nu stiam ca sunt din Tine. . .

Dar acuma, stiu! Stiu sa ating cerul cu inima, ii simt armonia, stiu sa "deschid calea" prin cantari de lauda, stiu sa respir aer ceresc, stiu gustul mierii din stanca, al florii fainii, al vinului vechi.

Stiu sa-mi acordez sufletul cu "Marele Dirijor" prin tonul Duhului Sfant.

Stiu s-astept inaintea zorilor "Mirele" ce n-a lipsit niciodata la logdna sufletului cu cerul.

Stiu s-astept mainile ce-mi vor pune pe cap cununa ce nu se va vesteji niciodata.

Sursa:http://www.resursecrestine.ro/eseuri/90789/la-cruce

Niciun comentariu: