HTTP/:;Irinamateias.ro

05.11.2011

Olga si Daniel Serban-La ce-mi foloseste oare?

1} La ce-mi foloseşte oare,


Viaţa asta trecătoare?

//:Dacă mi-o petrec în rău,

Departe de Dumnezeu://



2} La ce-mi foloseşte mie,

Să am mare bogăţie?

//:Câtă vreme eu trăiesc,

Fără Fiul cel ceresc://



3} La ce-mi foloseşte frate,

Să am bani să am de toate?

//:Căci nimic nu voi lua,

Din lume când voi pleca://



4} De-aş şti numărul de stele,

De-aş cunoaşte toate cele,

//:Lumea-ntreagă de-aş avea,

Ce folos de viaţa mea://



5} Ştiu însă că toate-s bune,

Atunci când prin rugăciune,

//:Mă apropii tot mereu,

De preabunul Dumnezeu://



6} Nu-i nimic mai bun sub Soare,

Lumea toat-i trecatoare

//:La Isus dece nu vii?

Vino azi sa nu-ntarzii://



7} La ce-ti foloseste tie,

Ca ai mare bogatie,

//:Căci nimic nu vei lua,

Din lume când vei pleca://



8} Veniti de va pocaiti,

Cat pe lume mai traiti,

//:Cat mai e har pe Pamant,

Veniti voi la Domnul Sfant://

Amin





Niciun comentariu: