HTTP/:;Irinamateias.ro

30.07.2011

O sumedenie de greseli...


M-am gandit sa preiau materialul, cu explicatii, ca sa se stie de unde provine greseala.

"Fascinaţia cratimei


- P. Lascău este pregătit de a se muta la Domnul că-ci altfel nu ar scrie cum scrie

Caci, conjunctie, intotdeauna se scrie legat.

- M-ă bucur că avem ceva în comun
, pronume reflexiv-in acest caz-, doar legat.


- De-h meseria-i meserie
Deh, interjectie, nu se desparte.



- unii au c-am căzut
Cam e adverb.
Se scrie despartit doar in situatia: Am crezut c-am(ca am) gresit.


- Rămâi la lucrurile care ți-au fost încredința-te
incredintate e un participiu: incredintat, incredintata, incredintati, incredintate

Analiza va urma .

- Mesajul evangheliei este acela-și
Corect: acelasi


- C-a atare tot mai mult îl prefer
Ca este prepozitie in acest caz. Se scrie legat.
Ma bucur c-a venit. In acest caz, avem de-a face cu conjunctia , elidata si auxiliarul "a"

- Că-ci FAMILIA e ținta
Caci, conjunctie, numai legat.




Niciun comentariu: