24.05.2011

Leucocite marite

"Cele mai frecvente situatii, in care leucocitele din sange cresc, sunt:


■infectii cu bacterii, virusuri, paraziti sau ciuperci

■inflamatii de orice natura (reumatismala, boli inflamatorii intestinale, vasculite)

■leucemii

■traumatisme

■efort fizic intens

■arsuri

■infarct miocardic

■diabet zaharat dezechilibrat

■boli renale severe

■dureri severe

■anemie hemolitica

■scoaterea splinei (splenectomia)

■cancer

■hemoragii

■medicamente sau substante
 
Cresterea numarului de limfocite = limfocitoza, poate avea, in principal, urmatoarele cauze:

1.Infectii virale pulmonare, hepatice sau cu pertusis, toxoplasma

2.Tuberculoza

3.Bruceloza

4.Boli ale tesutului conjunctiv

5.Tireotoxicoza

6.Boala Addison

7.Splenomegalie (splina marita)

8.Leucemie limfocitara
 
Cea mai frecventa cauza de crestere globala a tuturor leucocitelor este infectia, apoi inflamatia,
"

Am postat acest material, deoarece am o astfel de situatie in familie.
Fiul meu are numarul leucocitelor marit.
Imi cer scuze ca nu mi-am salvat sursa informatiei, dar, pentru sanatate, sper sa mi se ierte..."pacatul".

Niciun comentariu: