HTTP/:;Irinamateias.ro

17.03.2011

O simpla statistica

 202,977 de vizitatori pe blogul meu.
Mi-am zis ca, atunci cand voi ajunge la 200 de mii de vizitatori pe blogul meu, voi mentiona acest lucru, dar, fiind bolnava, nu prea mai aveam chef de astfel de fleacuri, desi, zilele trecute, dupa ce-am scris despre Emma Morosan Repede, pentru mine, ca sa fiu la curent cu evolutia starii ei de sanatate, am fost acuzata, pe un anumit blog, ca mi-as dori sa-mi fac reclama. Departe de mine acest gand. Nu sufar de vanitate si nu stiu la ce mi-ar folosi un anumit trafic pe blog. Ba mai mult, doar de ceva timp, am aflat de astfel de lucruri: cu traficul, cu statisticile, etc.
Urmarind statisticile pe blogul meu, m-am bucurat de interesul oamenilor pentru aceasta fata minunata, asa cum ma bucur cand interesul pentru postarile cu continut spiritual starnesc interesul, versus cele lumesti.
Va doresc sanatate multa si intelepciune!

2 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

Sa fii binecuvantata draga mea Disa.Continuam sa ne rugam pentru ca Emma sa isi recapete fortele si sa revina printre noi.

disa spunea...

Amin! Doamne ajuta!