HTTP/:;Irinamateias.ro

18.06.2010

Ma-ncred in El-Speranta



Ma-ncred in El orice ar fi
Chiar de-i noapte sau e zi
Mi-a spus sa-L chem cand sunt in stramtorare
Ma izbaveste din cuptor
E Dumnezeu ocrotitor
El ma ajuta cand sunt in incercare.

2.La umbra Lui un adapost mereu gasesc
La umbra Lui ,deseori ma odihnesc.
REF:

La umbra Lui sunt ocrotit
De arsita sunt scutit
Cand isi intinde mana Lui spre mine
E Dumnezeu ce da speranta
Eu sunt cu El in siguranta
La umbra Lui ma simt atat de bine.

3.La tronul Sau am primit a Lui iertare
In preajma Lui gasesc alin si vindecare.
REF:

In preajma Lui sunt fericit
Fiindca atat m-a iubit
S-a jertfit pe cruce la Calvar
A parasit slavi divine
Si s-a aplecat spre mine
Dandu-mi mantuirea Sa in dar.

2 comentarii:

Tudor Enea spunea...

un premiu te asteapta pe blogul meu. multumesc mult pentru ceea ce scrii.

disa spunea...

Multumesc, Tudor, pentru premiu si incurajare!