HTTP/:;Irinamateias.ro

11.05.2010

Suntem cartitori din fire

 cont de solidaritate
Nu pot sa nu-mi exprim si eu parerea in legatura cu ceea ce se intampla in zilele acestea cu noi, romanii.
Suntem intr-o situatie de criza, dar fiecare se gandeste doar la pantecul lui.
Nu spun ca sar de bucurie ca se vor taia din salarii si pensii, dar nici nu pot sa nu gandesc ca daca ar exista alte solutii mai bune, nu s-ar recurge la ele.
Oare care e nebunul care sa se puna rau cu poporul sau, cu familia sa-pentru ca tara nu e altceva decat o mare familie-cand ar avea mijloce sa -i "hraneasca " pe toti, sa curga doar "lapte si miere" de la toate robinetele?
Nici mie nu mi-e usor sa-mi intre mai putin cu 400 de roni in casa, si, ma gandesc, de pe acum, cum voi strange surubul, insa, am fost obisnuita, de mica, cu greutatile si nu voi claca nici acum.

Daca facem greve generale, daca demolam si putinul pe care-l avem, ne va fi mai bine? Ni se vor umple hambarele? Eu zic ca nu! Ne va fi infint mai rau! Va trebui s-o luam iar de la zero. Pana cand sa tot incepem si sa nu terminam nimic? Si, uite asa, ne trece viata...

2 comentarii:

Andrei Ghiorghe spunea...

Suficient de profund, eu as fi..

elena marin-alexe spunea...

De acord intru totul cu masurile luate dar cu o conditie.Daca tara este in criza, atunci toti locuitorii sa se rezume la un salariu minim de 600 lei si pensiile toate la 400 lei, fara exceptii.
Atunci am fi asemenea nemtilor dupa cel de-al doilea razboi mondial.
Dar este inuman ca un roman sa aiba pensie de parlamentar 100 milioane lei [vechi] iar altul doar pentru-ca a avut nesansa sa se imbolnaaveasca de ceva grav sa aiba doar 250 lei.
Aici vor apare discordii si nemultumiri....
Dumnezeu sa ajute pe romanii care ridica mainile spre cer si asteapta...dreptatea LUI!