HTTP/:;Irinamateias.ro

17.04.2010

Drama poloneza

Nu mi-am exprimat parerea, pana acum, despre acest eveniment tragic.
Vreau sa va povestesc, totusi, despre o intamplare din acea zi fatidica.
Voiam sa-mi editez poeziile de pe site-ul www.resursecrestine.ro
M-am gandit,cam in acele momente, cu ce sa incep editarea.
Paradoxal, m-am oprit asupra unei singure poezii: Memento mori, unde am adaugat doar semnul exclamarii de la sfarsit.
Dupa ce-am auzit la TV comunicarea despre nefericita soarta a intregii delegatii poloneze, m-am intrebat daca nu am avut o premonitie.

Memento mori e prezentă,
Chiar când raţiunea-i absentă.
Memento mori când adormi,
Când dinastiile răstorni !

Orice lucru pe Pământ
E doar goană după vânt.
Totul e nimicnicie,
Precum Eclesiastul scrie.

Averi ca Solomon de-ai avea,
Memento mori, totdeauna!

Niciun comentariu: