HTTP/:;Irinamateias.ro

19.12.2009

Te-am gasit-Simina,versuri cantec


Te-am gasit in flori si-n stele si in cerul luminat
Si in tril de pasarele, dar si stanca de bazalt.
//:Te-am gasit in strop de roua si-n culori de curcubeu
Si-n mareata aurora, Te-am aflat, Sfant Dumnezeu!://

Te-am gasit in adanc de ape, dar si-n susur de izvor,
Esti departe si aproape, si-n amurg dar si in zori.
Te-am gasit in lacrimi calde, in necazuri si-n dureri
Si in dorul care arde, dar si in dulci mangaieri.

Te-am aflat in fir de nufar si in murmurul din crang
Suferind cu acei ce sufar si plangand cu acei ce plang

//:Te-am gasit la ceas de jale, suspinand indurerat,
Dar si-n cor de Osanale, Laudat, Glorificat.://
Te-am gasit in scaldatoare, la intrarea in izvor,
Cu balsam de vindecare, legand rana oilor.

Te-am gasit, Dulce Isuse, la pastor si la plugar,
Te-am gasit intins pe-o cruce, atarnat de-un Potifar.
Te-am gasit, Dulce Isuse, caci cu dor te-am cautat,
Multumesc ca esti cu mine, esti Parinte adevarat!

2 comentarii:

Unknown spunea...

Simina nu stiu cine iti compune versurile dar sunt minunate ,imi dau lacrimile.Domnul sa te binecuvinteze.

disa spunea...

Si mie imi plac mult, si am aceleasi sentimente de traire intensa.