HTTP/:;Irinamateias.ro

22.11.2009

De-atatea ori-Puiu Chibici



De-atitea ori Te-am intristat si Te-am privit cu sila
/: De-atitea ori Te-am suparat, sa Te razbuni am asteptat
Dar Tu, Isuse, m-ai iertat si m-ai privit cu mila :/

De cite ori nu te-am hulit in rand cu lumea toata
/: De cite ori te-am prigonit si-n cuie mari te-am tintuit
tu pentru mine-ai mijlocit, zicand o iarta- Tata! :/

De-atita ori cununi de spini, ti-am pus cu miini haine,
/: Si-n loc ca setea sa-Ti alin, Ti-am dat cel mai amar pelin
Dar in gradina cu maslini, Tu-ai plins si pentru mine :/

Ah cit de crud m-a inselat, Satan cu viclenie,
/: cu ura cind te-am blestemat, Tu blind m-ai binecuvintat
si-n miini si-n coasta m-ai sapat, al Tau pentru vecie :/

La Tine, vin acum smerit, Parinte-al indurarii,
/: sa-Ti spun cit sint de fericit, caci pace-n Tine am gasit,
pacatul meu l-a inghitit, pe veci marea uitarii :/

Eu n-as putea sa-Ti multumesc, cu vorba sau cu fapta,
/: De-ai sa ma mustri, am sa primesc,
De-ai sa ma certi n-am sa cirtesc
Caci vreau la tronul Tau ceresc, Isus :/

4 comentarii:

catalina stanescu spunea...

te invit la concursul "CEA MAI FRUMOASA POVESTE DE IARNA!"

detalii in atelierulelenei.blogspot.com

elena marin-alexe spunea...

Eu n-as putea sa-ti multumesc, cu vorba sau cu fapta,
/: De-ai sa ma mustri-am sa primesc,
De-ai sa ma certi n-am sa ciretesc
Caci vreau la tronul tau ceresc, Isus :/
Graitoare versuri! Frumoasa melodia. O seara de har sa ai draga disa!

disa spunea...

@elena marin-alexe, imi plac toate melodiile lui Puiu.
O voce harazita pentru lauda Celui Atotputernic.

disa spunea...

@elena stanescu, multum esc pentru invitatie1