HTTP/:;Irinamateias.ro

15.10.2009

Doar Tu si eu-Simina si Gabriela-versuri cantare


Simina-Doar Tu si eu...Isus
Asculta mai multe audio Diverse

Te-am intalnit candva, atunci,
In ceasul vietii cel mai greu,
Si cat de amara Ti-a fost crucea,
O stii Isus, doar Tu si eu.
O stii c-ai fost si Tu acolo,
Povara ei cand m-a rapus,
Si cat am plans in grea durere!
O stiu doar Tu si eu Isus,
O stii c-ai fost si Tu acolo,
Povara ei cand m-a rapus,
Si cat am plans in grea durere,
O stii doar Tu si eu Isus!
Te-am intalnit cand pe o carare,
Fara de tinta rataceam,
Si mi-ai adus in suflet soare
Si peste rani mi-ai pus balsam,
M-ai prins Isus, cu drag de mana
Si m-ai adus pe Calea Ta
Si langa inima Ta buna,
Ai pus Isus, fiinta mea.
M-ai prins Isus, cu drag de mana
Si m-ai adus pe Calea Ta
Si langa inima Ta buna,
Ai pus Isus, fiinta mea.


Ne-am intalnit din nou cand cainii
Rupeau din trupul Tau sleit,
Atunci pe dealul Capatanii
Si am inteles cat m-ai iubit!
Eu n-am putut antunci, o Doamne,
Acel calvar sa il opresc,
Nici sa-Ti scot cuiele din palme,
Nici fruntea sa Ti-o racoresc,
Dar cad neputincios, Stapane,
Si ingenunchiez la Crucea Ta
Si-Ti multumesc ca din ruine
Tu ai salvat viata mea..

3 comentarii:

elena marin-alexe spunea...

O iubesc pe Simina si ador vocea ei.Chiar duminica trecuta am cantat la biserica una din melodiile ei:Cautam rostul meu pe pamant...
Ambele surori sunt dedicate in laudarea lui Dumnezeu!
Imbratisari scumpe draga mea!

disa spunea...

@Elena, sunt desavarsite! Totusi, au parte doar de rautati pe youtube.
Sunt criticate pentru tinuta lor.
Invidiosii nu-si dau seama ca mantuirea nu sta in ce-i in exterior.

alex emanuel spunea...

cantare frumuasa as vrea sa o mai ascult