01.05.2009

Diferente

"Les vêtements et les voitures sont souvent considérés comme des marqueurs sociaux. Mais le langage du corps révèlerait lui aussi le niveau social d'un individu."

Hainele si masinile, dar si limbajul corpului, sunt principalii marcari ai comportamentului social al indivizilor, conform unui studiu facut de 2 psihologi.
S-a constatat ca cei instariti sunt mai putin deschisi interlocutorului decat cei mai putin favorizati de soarta.
De asemenea, s-a concluzionat ca saracii sunt mult mai simpatici decat cei avuti.
Un motiv sa devii sarac, nu?Are si saracia virtutile ei...

Vezi tot, aici

4 comentarii:

DoarATAT spunea...

Citind "Diferente",accesand "vezi tot aici", apoi "Le Figaro" la etichete, "urcand cu lectura" am ajuns la articolul "Asa arata..." care se afla (acum,03.05.2009.7-8:31) in dreptul "Persoane interesate". Dau clic si citesc la...Mi s-a facut pielea de gaina si inima a luat-o razna. Poate doar o coincidenta, dar mai degraba : o fosta colega de liceu, regasita.TOCMAI ea fiind motivul principal pentru care eu bloghez.
Sper (SPER) sa nu fie doar coincidenta !

DoarATAT spunea...

Insasi aceasta emotie, ma face sa cred ca...voi ramane VESNIC un "sarac". ASA sa ma ajute Dumnezeu !
Ei ("bogatii") nu stiu ce pierd !!!

disa spunea...

@DoarATAT, fiecare cu datul lui. Chiar daca ne-am zbate ca pestii pe uscat, tot n-am reusi sa schimbam nimic din ce ne este scris...

disa spunea...

Ma bucur c-ai regasit persoana care face sa-ti accelereze pulsul...