HTTP/:;Irinamateias.ro

28.09.2008

E putere - Fratii de la Toflea



: E putere, e putere,
E putere-n sângele
lui Isus Hristos :/
Nici dusmanul, nici dusmanul,
Nu poate sã-mi strice viata - De ce?
Pentru cã, pentru cã
În sângele lui Isus Hristos este putere.
---
Azi te cheamã Dumnezeu
Vrea sã fii copilul Sãu
Cât trãiesti pe-acest pãmânt
Cãlãuzit de Duhul Sfânt.
---
/: NOI SUNTEM BISERICA,
FRATILOR, FRATILOR :/
---
/: /: Isus e Domn :/ x3
În viaþa mea :/
/: Osana, Amin, Osana,
O Aleluia, Maranata :/
---
/: /: El este viu :/ x3
În viata mea :/
/: Osana, Amin, Osana,
O Aleluia, Maranata :/
---
/: /: El vine iar :/ x3
pentru ai Sãi :/
/: Osana, Amin, Osana,
O Aleluia, Maranata :/
---
/: /: Ne-a botezat :/ x3
cu Duhul Sfânt :/
/: Osana, Amin, Osana,
O Aleluia, Maranata :/
---
/: /: Isus e Domn :/ x3
În viata mea :/
/: Osana, Amin, Osana,
O Aleluia, Maranata :/

3 comentarii:

Anonim spunea...

Cand aveam in jur de 8 ani,am cantat o melodie asemanatoare in biserica baptista din Sighetul Marmatiei.Refrenul "Osana amin Osana e acelasi,restul mi se pare diferit.Ati putea sa imi spuneti daca am dreptate,si daca da sa ma ajutati sa gasesc acea melodie.Laudat sa fie Domnul,AMIN!!! timmyro@yahoo.it

disa spunea...

cauta pe youtube sau pe resursecrestine.ro

Anonim spunea...

unde pot sa gasesc versurile in Limba Romanes ? multumesc anticipat