30.10.2011

Pasi spre mantuire

Astazi, la Biserica, s-a discutat despre problema mantuirii.
Nu mi-am luat notite, dar am retinut care sunt pasii spre a atinge acest deziderat al fiecarui credincios:
-credinta,
-botezul in apa
- faptele bune,
-botezul cu Duhul Sfant.

Ce-am mai aflat?
Ultimul pas nu este, de fapt, chiar ultimul, mai este necesar de-a umbla dupa roadele Duhului, dupa umplerea cu acest dar divin.
Pentru aprofundarea problemei, va sfatuiesc sa adanciti citirea Sfintei Scripturi, izvorul tuturor invataturilor.

2 comentarii:

Iulia spunea...

eu cred ca doar credinta este un pas spre mantuire....celelalte vin ca rezultat la mantuirii...mantuirea ne-o da Dumnezeu inainte ca noi sa fim botezati, sa avem fapte bune sau...si mai ales ca botezul nu e baza pentru mantuire.

disa spunea...

cel care ne-a facut expunerea s-a folosit de citate biblice, bine argumentate.