HTTP/:;Irinamateias.ro

17.10.2009

Despre "potop"

" Numele meu este Chidon. Multi m-au numit „un salbatic”, Mi-am parasit tribul cu multe ierni in urma si am plecat spre ceea ce batranii spuneau ca ar fi locul in care ne-am nascut toti… gradina de dincolo de marea cea mare si de peste muntii cei inalti de la soare-rasare, acolo unde locuiesc zeii. De atunci au trecut multe, multe ierni. Oare cine le mai poate tine socoteala? Am plecat pe un drum fara intoarcere, catre cei care ne-au creat, vrand sa le cer socoteala pentru napasta aruncata asupra celor de un sange cu mine. Aceasta este povestea mea".
Detalii, poveste-de-la-inceputul-timpului#potopul

2 comentarii:

Miriam spunea...

Am citit în grabă...trebuie să revin să mai recitesc :)
Mă gândesc la adevărul biblic despre potop...
O zi frumoasă!

disa spunea...

Povestea "potopului" mi-a starnit uimirea dintotdeauna.
Sa fii iubita, Mariana!