HTTP/:;Irinamateias.ro

15.11.2009

Eveniment


in Caminul cultural

Toata saptamana am fost ocupata cu probleme de sanatate- "reparatii capitale" ale danturii.
Va trebui sa-mi inlocuiesc nu mai putin de 13 dinti. "Afacerea" ma va costa o mica avere...
Dat fiind cele relatate mai sus, nu am avut timp de acest blog, desi imi propusesem sa mai scriu cate ceva despre intalnirea cu "Fiii satului".sarbatoarea
In scurta mea prezentare la acest eveniment, am scos in evidenta importanta acestei localitati in peisajul tarii, atat pe plan geografic, fiind un loc harazit de Dumnezeu cu toate formele de relief, incepand cu varful Cornet si terminand cu zona joasa de lunca a Muresului, cat si in cel istoric.
Travertinul de Banpotoc s-a folosit la constructia Casei Poporului, din Bucuresti, si de Brancusi, la sculptarea operelor sale celebre.
Sa nu mai vorbim de apa minerala, folosita de oamenii din judet si chiar din alte judete.
Cat despre oamenii acestui sat, pe alta data...


Aranjament floral din fata Caminului cultural

Niciun comentariu: