HTTP/:;Irinamateias.ro

14.06.2016

Ajutor in rugaciune

Între multi copii exista dezbinare in familii. Rugăciunile parinților sunt insuficiente, de multe ori, pentru aceasta cauza. De aceea,exista ajutor pentru problemele noastre.
Rosteste prin credinta promisiunile lui Dumnezeu peste viata copiilor tai: 
„Asculta acum, Iacove, robul Meu, Israele, pe care te-am ales!” Asa vorbeste Domnul, care te-a facut si intocmit, si care de la nasterea ta este sprijinul tau: „Nu te teme de nimic, robul Meu Iacov, Israelul Meu, pe care l-am ales. Caci voi turna ape peste pamantul insetat si rauri pe pamantul uscat; voi turna Duhul Meu peste samanta ta, si binecuvantarea Mea peste odraslele tale, si vor rasari ca firele de iarba intre ape, ca salciile langa paraurile de apa.” (Isaia 44:1-4).

Alfa Omega TV










Niciun comentariu: